دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک| ویژگی های آشپزخانه کلاسیک
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک| ویژگی های آشپزخانه کلاسیک

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

طرح های کلاسیک آشپزخانه فوق العاده انعطاف پذیر و ساده هستند. ویژگی‌های همیشگی، جزئیات جزئی و پالت‌های رنگی خنثی، ظاهری را تضمین می‌کنند که نه خیلی آراسته و نه خیلی غیرشخصی است و همچنان می‌تواند با طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها، سبک‌ها و بودجه‌ها مطابقت داشته باشد. چه برای یک شام کراوات مشکی لباس بپوشید یا فقط شلوار جین و تی شرت بپوشید، سبک آشپزخانه کلاسیک به خوبی با دکوراسیون روزمره و دکورهای خارق العاده مطابقت دارد.

اگر به دنبال ایجاد آشپزخانه کلاسیک خود هستید، حتماً عناصر ضروری زیر را در چیدمان طراحی خود بگنجانید و مطمئن خواهید بود که آشپزخانه کلاسیک شما نه تنها عالی به نظر می رسد، بلکه عالی نیز کار می کند.

هر عنصر شامل یک نمای کلی از منطق پشت آن، و به دنبال آن بخشی با نکاتی برای پیاده سازی است. 

کابینت های آشپزخانه کلاسیک علاوه بر کاربردی بودن، جذابیت و گرمای بی انتها را به فضا می بخشد. کابینت های آشپزخانه کلاسیک لازم نیست تزئین شده باشند. یک درب کابینت ساده به سبک شیکر کار خواهد کرد. اگر می‌خواهید شیک باشید، کمی قالب‌گیری مهره‌ای در اطراف پانل داخلی می‌تواند به طراحی‌های ساده آشپزخانه کمک کند.

رنگ نیز یکی از بخش‌های کلیدی طراحی آشپزخانه‌های کلاسیک است و کابینت‌ها نقش مهمی در تنظیم رنگ اتاق دارند.

کابینت آشپزخانه سفید کلاسیک
هنگام ساخت یک آشپزخانه کلاسیک مدرن، نمی توانید با رنگ سفید اشتباه کنید، به خصوص در مورد کابینت آشپزخانه. در یک آشپزخانه سفید کلاسیک، آن‌ها دقیقاً با هم ترکیب می‌شوند. اگر آشپزخانه تیره‌تری طراحی می‌کنید (به زودی در این مورد بیشتر توضیح می‌دهیم)، باید کابینت‌های آشپزخانه سفید کلاسیک را هوشمندانه‌تر بگنجانید - اما وقتی درست انجام شود، می‌توانند ایجاد کنند. کنتراست خیره کننده

در هر صورت، کابینت های کلاسیک آشپزخانه سفید همیشه انتخاب خوبی هستند. 

برخی افراد کلاسیک را با سنتی اشتباه می گیرند. در حالی که عناصر تزئینی آشپزخانه، آشپزخانه های سنتی را تعریف می کنند، اما برای طراحی آشپزخانه کلاسیک الزامی نیست.

طراحی آشپزخانه کلاسیک هنوز برخی از ویژگی‌های سبک سنتی مانند قالب‌گیری تاج، دیوارهای پانل‌شده و حتی پاها در جزایر آشپزخانه را در بر می‌گیرد. با این حال، وقتی صحبت از کلاسیک آشپزخانه به میان می‌آید، این عناصر به دلیل حذف زوایدی که تمایل به تداعی یک دوره خاص را دارند، با انواع سنتی متفاوت هستند.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: